Buildy:
Pri stavani buildoch si treba uvedomit, ze v Avalone nie je problem vytiahnut kazdy skill na max. t.j. 110 lvl aj s 1 bodom v hlavnom skille, preto je lepsie vsetko davat len do synergii hlavneho skillu.
Buildy som skladal podla predchadzajucej vety, ze vo finale je mozne mat skill na 110 lvl aj s 1 bodom v danom skille, takze som sa zameriaval hlavne na synergie danych skillov a snazil sa mat take skilly aby postavy ovladali co najviac druhov poskodenia a boli dostatocne silne. Ale kazdy si to moze prisposobit ako chce, tak isto si moze prisposobit aj vybavu.
Ohladom Charmu Soul shifter: ja ho nosim na kazdom chare (niekto moze namietat, naco ked meele postavy premenu v soula nevyuziju lenze ja ho mam len kvoli vlastnostiam, ktore dava) s tym, ze pri barbarovi, amazonke, paladinovi a asske ho rusim aby som zostal normalne ako clovek (bud zmenim akt alebo to prebijem inym shifterom), u meele druida to je jedno on sa premeni podla zamerania na medveda alebo vlka.
Do inventara ak to je potrebne dat charmy na kliatby Belial´s curse (large charm) alebo len pre LR Grand charm - Derision for Imunne.
Atributy: V starsich verziach Avalonu sa vsetko davalo len do vitality, teraz je to jedno kedze su dva vyborne small charmy, na HP Stone of Blood, a na manu Stone of Energy, ich vyhodou je, ze ich mozte mat v inventari kolko chcete.
Edit: Vsetky buildy postav maju vlastny topic.